Saturday, September 12, 2009

Kuih Raya 1

Yang sempat disiapkan buat masa ini. Semua ni 1st time mak buat. Kat Msia dulu mak beli je sbb mak yg jadi taukeh jual kuih raya. Ambil kuih kat org dan jual. Sekarang semua kena buat sendiri. Tak pasti la cam mana org buat. Agak2 je. Betul la tu.

Hajat dihati nak buat lagi beberapa jenis tapi tepung beras lak tak cukup. Durham tak de jual tepung beras. Kena ke Newcastle. Terbantut keje. Ada sesapa nak ke Newcastle???



Biskut Sarang Semut


Biskut Cornflakes


Double chocolate cookies

Oleh kerana dari sahur tadi dah bersilat di dapur maka mak terus je masak juadah berbuka nanti.

Khas untuk suami ku tercinta... ku buatkan Nasi tomato untuk mu...



2 comments:

SeMiN said...

Kat Tesco ada jual tepung beras... tapi versi yg agak kasar lah hehehe

Amalina said...

k zarina ni ada bakat dan selalu bermurah hati...nnt nk makan cookies/chips yeeaa jgn lupa jmput