Monday, August 30, 2010

Sepetang di sawah barli di kampung Bowburn

 

DSC_4679 DSC_4677

Dua orang budak baru bangun tidur

 

DSC_4691

Main kejar-kejar

 

DSC_4700 DSC_4699 DSC_4702

Main rumput barli

 

DSC_4707 DSC_4674

Jom balik

 

DSC_4664 DSC_4669

Bawa balik satu

5 comments:

anon suria said...

suka sgt tengok gambar ni!macam kulit album cd pun ada. teringin tapi belum kesampaian.

ayu said...

zarina , mcm mana awak tahu ni ladang barli? kak ayu duk ingatkan ni ldg gandum...

zarina said...

Su: apa lg.. kena posing cam ni jugak.

Kak Ayu: selain study pasal engineering, saya juga study pasal ladang-ladang di UK ni. hihi...

Residah Omar said...

esok kami nak tiru gambar hampa, ladang mana satu kami nak teroka ni ye? sedgefield ok tak?

zarina said...

Saya posing kt Bowburn je. Belakang kedai cooperative.