Thursday, April 9, 2009

Mixer

Hari ni mixer yang I beli dari ebay tu dah sampai. Mixer ni memang dah diidamkan lagi sejak dah lama dah. Ni beli yg 1000W , bowl 4.6 liter + ada glass jug blender. Model KMC560. Kat M'sia mahal bangat.

I beli dgn harga 155 pound + 9.99pound (belanja pos). So total 164.99 pound. Kalo di convert x RM 5.30 so jadi harganya RM 874.45. I tengok kat M'sia yang model rendah sikit dari ni, 900W, 4.6 liter bowl harga RM 2,399.

Dah ada mixer ni, dah la ada assignment baru. Study manual book dia la. baru ditengok je dulu. Tak sempat nak guna lagi. Nak guna pun assesori tak cukup. Lepas ni nak cari penimbang (scale) la pulak + bekas nak bakar kek pun tak de lagi.

2 comments:

alang said...

baper harge tu...bleh pesan satu nanti :p

fidz said...

nak satu gak...